Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΥΛΟΓΙΑ


Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ
ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟΝ ΕΤΟΣ 2011.

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ 22ας ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ : ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΡΚΟΥΛΙΑΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ,ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΕΣΤΕΜΠΑΣΗΣ,ΤΑΜΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΕΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΠΕΤΡΟΣ-ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΦΙΛΙΠΠΑΤΟΣ,ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΠΥΡΟΣ
ΚΑΚΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ.

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ Ι.Μ. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ


“Εἰ ἔχεις καρδίαν, δύνασαι σωθῆναι...” ντοκυμαντέρ του Νίκου Αναγνωστόπουλου



Ο Σύνδεσμος Φίλων του Αγίου Όρους « Η ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ » και Ιερά Μονή Εσφιγμένου Αγίου Όρους(*) σας προσκαλoύν στην αίθουσα του συνδέσμου
Καραϊσκάκη 116 στον 4ο όροφο την Τετάρτη 8η Δεκεμβρίου και ώρα 6 μ.μ
όπου θα γίνει η πρώτη δημόσια προβολή στην Πάτρα του ντοκυμαντέρ του Νίκου Αναγνωστόπουλου "Εἰ ἔχεις καρδίαν, δύνασαι σωθῆναι...". Τo ντοκυμαντέρ, παραγωγής 2009 της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, αναφέρεται στο ζήτημα της Μονής Εσφιγμένου, το οποίο διαταράσσει από τό 1972 την μακραίωνη παράδοση ησυχίας και αγιασμού που διασώζεται στο Περιβόλι της Παναγίας, στον Άθω.

Ο Νίκος Αναγνωστόπουλος, με τον κινηματογραφικό φακό του, αποτυπώνει με ευαισθησία και διακριτικότητα τις σκέψεις και τους προβληματισμούς των Καθηγουμένων των Αγιορειτικών Μονών, των Αντιπροσώπων της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους και άλλων αγιορειτών πατέρων, καταγράφοντας - με φόντο το μοναδικής ομορφιάς φυσικό περιβάλλον, τα θαυμαστά κτίρια, τους καλλιτεχνικούς θησαυρούς, την καθημερινή και λατρευτική ζωή - την οπτική μέσα από την οποία τοποθετείται η Αθωνική Πολιτεία απέναντι στο συγκεκριμένο φαινόμενο.

Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση με τον Καθηγούμενο και γέροντες της Ι.Μονής που θα παραστούν στην εκδήλωση.

Είσοδος ελεύθερη.

(*) Νέα αδελφότητα με Καθηγούμενο τον Αρχιμ. Χρυσόστομο, αναγνωρισμένη από την Ιερά Κοινότητα του Αγ. Όρους και το Οικουμενικό Πατριαρχείο.

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Επίσημη ανακοίνωση του Αγίου Όρους για την «εμφάνιση» του Γέροντος Παϊσίου



«Η Ιερά Κοινότης Αγίου Όρους Άθω, εξ αφορμής προβολής προσφάτως εκ μέρους ωρισμένων Μέσων Μαζικής Ενημερώσεως πληροφοριών αναφερομένων εις δήθεν εμφάνισιν εις μοναχούς του οσίας βιοτής μακαριστού Γέροντος Παϊσίου και προαναγγελίαν υπ’ αυτού επικειμένου πολέμου, προκληθείσης δε εκ τούτου ανησυχίας και αναταραχής, χάριν της αληθείας και ένεκεν σεβασμού εις την μνήμην του Γέροντος, δηλώνει ότι τοιαύται φημολογίαι είναι αναληθείς και δεν συνάδουν μεθ'όσων έτι ζων επρέσβευεν ο Γέρων Παΐσιος.

Άπαντες οι εν τη κοινή Συνάξει Αντιπρόσωποι και Προϊστάμενοι των είκοσιν Ιερών Μονών του Αγίου Όρους Άθω.»

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010


18 OKTΩΒΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΩΡΑ 7 Μ.Μ. ΕΝΑΡΞΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΝΕΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
2010-2011. ΘΑ ΤΕΛΕΣΘΕΙ ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ
ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ.

25 OKTΩΒΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΩΡΑ 7 Μ.Μ. ΟΜΙΛΙA : κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ
ΘΕΜΑ : « Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΤΟΝ
ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ »

01 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΩΡΑ 7 Μ.Μ. ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ
ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ «Ει έχεις καρδίαν, δύνασαι σωθήναι...».
ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ
ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ.

08 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΩΡΑ 7 Μ.Μ. ΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ
κ. ΙΣΙΔΩΡΟ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΘΕΜΑ :
« O ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ »

15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΩΡΑ 7 Μ.Μ. ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ.

22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΩΡΑ 7 Μ.Μ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΝΕΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ,ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ.

29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΑΡΓΙΑ ΛΟΓΩ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΕΟΡΤΗΣ ΑΓ.ΑΝΔΡΕΟΥ

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ


Εξωτερική πολιτική μέσω της θρησκείας.

Το παιχνίδι της επιρροής στην ευρύτερη περιοχή παραμένει ανοιχτό και η θρησκεία δεν μένει έξω από αυτό. Στα παράλια της Μαύρης Θάλασσας εκατομμύρια χριστιανοί προσεύχονταν τα τελευταία χρόνια, παρακολουθώντας στις τηλεοράσεις τη μεταφορά της εικόνας της Παναγίας στο όρος Μελάς.

Ρώσο βουλευτή έβλεπαν να τη μεταφέρει και Ρώσους ιερείς να την ευλογούν. Οι συνειρμοί από τις «ρωσικές αποβάσεις» δεν ήταν δύσκολο να γίνουν.

Δεν είναι εξάλλου μυστικό ότι η Μόσχα διεκδικεί να γίνει το κέντρο της παγκόσμιας ορθοδοξίας -την αποκαλούμενη Τρίτη Ρώμη- προσδοκώντας και μέσα από τη συσπείρωση των ορθοδόξων χριστιανών, την αύξηση της πολιτικής και οικονομικής της ισχύος.

Η ενεργός εμπλοκή της στην υπόθεση της Παναγίας Σουμελά, πέραν της αύξησης του κύρους της στους ορθοδόξους, την καθιστά παίκτη στις θρησκευτικές εξελίξεις στην Τουρκία για τις οποίες ενδιαφέρεται και για έναν επιπλέον λόγο: στην Τουρκία έχουν μεταναστεύσει και εργάζονται δεκάδες χιλιάδες Ρώσοι τους οποίους η Ρωσική Εκκλησία οργανώνει σε ενορίες. Με δεδομένο ότι ελάχιστοι ελληνορθόδοξοι έχουν απομείνει σε αυτή τη χώρα, οι Ρώσοι είναι εκείνοι που θα κάνουν χρήση για τις λατρευτικές τους ανάγκες όσων εκκλησιών ανοίξουν, ακόμα και της ίδιας της Παναγίας Σουμελά.
" Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ " 18-08-2010

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010




ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΑΠΟ 27 ΜΑΐΟΥ ΕΩΣ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΑΣ.ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ





ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΩΝΥΜΟΥ ΟΡΟΥΣ.

Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ



27 ΜΑΪΟΥ ΕΩΣ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010

ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010: Αναχώρηση ώρα 05:30 από την Πλατεία Γεωργίου Α΄ (άνω μέρος) για Ουρανούπολη μέσω Εγνατίας οδού,με στάση για καφέ στο Τέροβο.. Στην συνέχεια επίσκεψη για προσκύνημα στην Θεσσαλονίκη στον Ι.Ναό του Αγ.Δημητρίου και για μεσημεριανό φαγητό. Κατόπιν μετάβαση στην Ιερά Μονή Ιωάννου του Θεολόγου στην Σουρωτή οπου υπαρχει ο τάφος του Πατρός Παϊσίου. Και τέλος αργά το απόγευμα στην Ουρανούπολη στο ξενοδοχειακό συγκρότημα «Αριστοτέλης» όπου και θα διαμείνουμε για δείπνο (μπουφέ) και διανυκτέρευση.
Παρασκευή 28 Μαΐου 2010: Πρωινό (μπουφέ) και κατόπιν είσοδος στο Άγιον Όρος με το σύνολο των προσκυνητών (48 άτομα) χωρισμένο σε τέσσερις (4) ομάδες των δώδεκα (12) ατόμων εκάστη, που με τον αρχηγό της θα επισκεφθεί διάφορες Ιερές Μονές και Προσκυνήματα.
Οι διανυκτερεύσεις εντός του Αγίου Όρους θα είναι τέσσερις (4) και θα γίνουν ως ακολούθως:
Παρασκευή 28 Μαΐου 2010:
Α΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Βατοπαιδίου
Β΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Σταυρονικήτα (6 άτομα) & Ι. Μονή Ιβήρων (6 άτομα)
Γ΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Κωνσταμωνίτου
Δ΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Καρακάλλου
Σάββατο 29 Μαΐου 2010:
Α΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Φιλοθέου
Β΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Κουτλουμουσίου
Γ΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Μεγίστης Λαύρας
Δ΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Βατοπαιδίου
Κυριακή 30 Μαΐου 2010:
Α΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Μεγίστης Λαύρας
Β΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Ξενοφώντος
Γ΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Ιβήρων (6 άτομα) & Ι. Μονή Φιλοθέου (6 άτομα)
Δ΄ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Κωνσταμωνίτου
Δευτέρα 31 Μαΐου 2010:
Α΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Καρακάλλου
Β΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Διονυσίου
Γ΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Βατοπαιδίου
Δ΄ ΟΜΑΔΑ: Ι. Μονή Γρηγορίου

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
ΤΟ ΠΡΩΤΑΤΟ ΤΩΝ ΚΑΡΥΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ,
ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ Ι.ΣΚΗΤΗ ΑΓ.ΑΝΔΡΕΟΥ (ΣΑΡΑΪ).
Τρίτη 1 Ιουνίου 2010: Συνάντηση και των τεσσάρων ομάδων στην Δάφνη και έξοδος από το Άγιον Όρος προς Ουρανούπολη και επιστροφή στην Πάτρα, αργά την νύχτα.

Λεπτομερές πρόγραμμα και κατατοπιστικές πληροφορίες θα λάβει κάθε προσκυνητής σύμφωνα με την ομάδα που συμμετέχει στην προγραμματισμένη συνάντηση της Τρίτης 25ης Μαΐου 2010 στην αίθουσα του συνδέσμου ώρα 8.00 μ.μ.
Κόστος: Μέλη Συνδέσμου (ταμειακώς τακτοποιημένα): € 320. Μη μέλη: € 340.
Στην ανωτέρω τιμή περιλαμβάνονται:
1. Διαδρομή με πούλμαν Πάτρα – Ουρανούπολη – Πάτρα.
2. Το βραδινό δείπνο (μπουφέ) στο ξενοδοχείο.
3. Η διανυκτέρευση σε δίκλινο δωμάτιο και το πρωινό (μπουφέ). Επιβάρυνση για διαμονή σε μονόκλινο € 25 (δήλωση μέχρι 18 Μαΐου).
4. Εισιτήρια θαλασσίων διαδρομών με τα πλοία της γραμμής και μεταφορές στην ξηρά με ειδικά μισθωμένα αυτοκίνητα ( 12 θέσια μικρά λεωφορεία ).
5. Το κόστος του Διαμονητηρίου που εκδίδει το Γραφείο Προσκυνητών.
6. Φάκελος με πληροφοριακό υλικό, χάρτες διαδρομών και βιβλίο δώρο του συνδέσμου.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι επικεφαλής των ομάδων θα πράξουν το καλύτερο δυνατόν ώστε να τηρηθεί το πρόγραμμα όπως αυτό αναγράφεται. Υπάρχει όμως περίπτωση, όχι από πρόθεση, αλλά από λόγους ανωτέρας βίας πχ. αλλαγή καιρού, δρομολογίου κτλ, να επέλθουν ορισμένες διαφοροποιήσεις στο πρόγραμμα.

Τετάρτη 28 Απριλίου 2010





ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 3 ΜΑΐΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 7 Μ.Μ.ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΜΕ ΘΕΜΑ " ΠΑΤΜΟΣ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ "

Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ


ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 7 Μ.Μ.ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑΤΟΥ (†) ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΪΣΙΟ.
Ο Γέρων Παΐσιος ή Όσιος Παΐσιος (κατά κόσμον Αρσένιος Εζνεπίδης), ήταν Έλληνας μοναχός που έζησε κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα (1924-1994). Η φήμη του ως αγίου μεταξύ των ορθοδόξων πιστών είναι μεγάλη, λόγω της προσωπικότητάς, της πνευματικότητας και των χαρισμάτων (διάκρισης, διορατικό, προορατικό, ιαματικό) που σύμφωνα με πλήθος από μαρτυρίες διέθετε.

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ


ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΜΕ
ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ π. ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΩΡΑ 7 Μ.Μ.
ΜΕ ΘΕΜΑ : « ΟΙ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ »

ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΚΑΡΑΐΣΚΆΚΗ 116 ΣΤΟΝ 4ο ΟΡΟΦΟ.

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ



ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΑΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ.
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010.
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010



ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΡΖΟΥΚΑΣ


Ο Νίκος Μπαρζούκας γεννήθηκε στην Πάτρα.
Διατηρούσε το κατάστημα εκκλησιαστικών ειδών ενώ την περίοδο ’94 – ’98 εκλέχτηκε νομαρχιακός σύμβουλος ως επικεφαλής ψηφοδελτίου που στηρίχτηκε από την «Πολιτική Άνοιξη», της οποίας υπήρξε και υποψήφιος βουλευτής.
Σπούδασε στην Ανωτέρα Σχολή Μηχανικών ΕΝ και στο International School of Photography στις ΗΠΑ.

Υπήρξε αρθρογράφος στην εφημερίδα «Έθνος» τη δεκαετία του ’70 και παράλληλα φιλοξενήθηκαν κείμενά του στο σύνολο του τοπικού Τύπου.

Επί δώδεκα χρόνια παρουσίασε την τηλεοπτική εκπομπή «Επισημάνσεις» στους τηλεοπτικούς σταθμούς «Patra TV» και «Super B», στην οποία πραγματεύονταν τοπικά θέματα και τα προσέγγιζε με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο.

Ο Ν. Μπαρζούκας, την χρονική περίοδο 1970 – 1974 δίδαξε στοιχεία της φωτογραφίας και τεχνική στη Σχολή ΑΚΤΟ. Το πάθος του για τη φωτογραφία διαφαίνεται και μέσα από το συγγραφικό του έργο.

Έγραψε τρία βιβλία με θέματα φωτογραφίας, τα οποία έχουν κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις: «Φωτογραφία» - μηχανές, λήψεις, εμφανίσεις, εκτυπώσεις, slides, ερασιτεχνικός κινηματογράφος, «Τεχνική Λήψεων» και «Φωτογραφία & Κινηματογράφος».

Επίσης, το 2006 εξέδωσε το τελευταίο του βιβλίο με τίτλο «Η Πάτρα των ονείρων μου», το οποίο το αφιέρωσε στην οικογένειά του, αλλά και σε όσους αγαπούν την πόλη του και έχουν τα ίδια οράματα γι’ αυτήν.

Με τη σύζυγό του Αθανασία απέκτησαν τρία παιδιά και τέσσερα εγγόνια.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ «Η ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ» ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΤΗ 2001-2008

Κατά την διάρκεια της προεδρίας του έγιναν σημαντικές εκδηλώσεις καθώς και διάφορες παρεμβάσεις σε σημαντικά θέματα:
Το 2005 έγινε η ανακαίνιση της αίθουσας του συνδέσμου πού
στοίχησε ένα μεγάλο χρηματικό ποσόν με την μορφή που έχει σήμερα.
2004 - Ομιλία από τον πρωτοσύγκελο της Ι.Μ.Ιερισσού και Αγίου Όρους Χρυσόστομου Μεϊδώνη
12-5-03 Ομιλία από τον π.Ιωακείμ τον Καρεώτη
3 αγρυπνίες με τον π. Φίλιππο των Θωμάδων του Αγ.’Ορους
11/2/06 – 29/3/09 και 5/11/07
2 ομιλίες 5/12/05 και 20/3/06
21/3/05 - Εκδήλωση συμπαράστασης στο Κωνσταντοπούλειο Ίδρυμα της πόλεώς μας με προσφορά δώρων.
Το 2005 έγινε προσπάθεια με τον Δήμο Πατρέων με την αμέριστη συμμετοχή του για την ανάδειξη και παρουσίαση των θησαυρών του Αγ.Όρους μέσω της Πάτρας πολιτιστικής πρωτεύουσας της Ευρώπης 2006 η οποία δεν ευοδώθηκε.
5-7/11/2004 πήρε μέρος ως πρόεδρος στο Πανελλήνιο συνέδριο συλλόγων φίλων του Αγ.Όρους στην Ουρανούπολη.
3/11/05 προσεκλήθη ο σεβ. Μητροπολίτης Πατρών κ.Χρυσόστομος και ετέλεσε τον Αγιασμό επ’ευκαιρία της έναρξης της νέας περιόδου των εκδηλώσεων του συνδέσμου μας.
Το 2007 έγινε εκτύπωση ημερολογίων και τηλ. καταλόγων για τα μέλη και τους φίλους του συνδέσμου.
19-20/3/05 προσκύνημα στα Μετέωρα.
24-30/9/05 – 9-13/6/07 -29/5-3/6/08 και 28/5-2/6/09 προσκυνηματικές εκδρομές στο Αγ.Όρος.
25-27/6/04 εκδρομή στην Σιθωνία- περίπλους του Αγ.Όρους-Θεσ/νίκη και Βέροια.
20/2/06 συνεστίαση στο εξοχικό κέντρο Ελαιώνας.
14/2/09 έγινε παρέμβαση για το θέμα της Ι.Μ.Βατοπαιδίου με παρουσία του στα τοπικά και Αθηναϊκά κανάλια καθώς και στον τοπικό και Αθηναϊκό Τύπο.
Έλαβε μέρος στο Θεολογικό Συνέδριο της Μητροπόλεως Ηλείας και Ωλενίας το 2009.

Κατά την διάρκεια της προεδρίας του ο αείμνηστος Νίκος Μπαρζούκας υπήρξε ένας ακούραστος εργάτης για τον Σύνδεσμό μας. Έδινε όλον του τον εαυτό για τους σκοπούς του Συνδέσμου. Ήταν με όλα τα μέλη και τους φίλους του Συνδέσμου αγαπητός και συγκαταβατικός.
Συνεργάσιμος με όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τα οποία του είχαν τυφλή εμπιστοσύνη σε ό,τι επιτελούσε όλα αυτά τα χρόνια. Η ανάληψη της προεδρίας εκ μέρους του το 2001 υπήρξε σωσίβιο για τον Σύνδεσμό μας. Με τις παρακαταθήκες του που μας άφησε αυτός και οι προκάτοχοί του συνεχίζει ο Σύνδεσμος μέχρι σήμερα στα βήματά του. Για να μας βλέπει από εκεί πάνω που βρίσκεται και να αισθάνεται σαν να είναι και αυτός εδώ.

Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 ΩΡΑ 7 Μ.Μ.



ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΙΦΝΙΔΙΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΠΑΡΖΟΥΚΑ
ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ " Η ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ " ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ 116 4ος ΟΡΟΦΟΣ ΠΑΤΡΑ.
ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΙΣΑΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ Ν.ΜΠΑΡΖΟΥΚΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ κ.ΠΕΤΡΟ ΦΙΛΙΠΠΑΤΟ.
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.